În prezent, ne reconstruim magazinul pentru dumneavoastră. PhotoFancy va fi din nou disponibil ca de obicei în următoarele câteva zile.

Comenzi

Cum pot comanda de la PhotoFancy?

1. Coș de cumpărături

Selectați produsele pe care doriți să le comandați, făcând clic pe butonul "Adaugă în coș". Astfel, selecția dvs. va fi plasată în coșul de cumpărături. Puteți modifica această selecție în orice moment până la trimiterea comenzii, modificând numărul de produse, ștergând selecția făcând clic pe căsuța "Remove" sau anulând procesul de comandă. Făcând clic pe butonul "Checkout" veți trece la următoarea etapă a procesului de comandă.

2. Checkout

Vă rugăm să vă conectați cu adresa de e-mail și parola dacă aveți deja un cont de client, altfel înregistrați-vă ca nou client sau comandați ca invitat. Datele dvs. vor fi colectate, prelucrate și utilizate în conformitate cu reglementările privind protecția datelor (nota privind protecția datelor). Nu va avea loc nicio altă utilizare sau dezvăluire către terțe părți.

Apoi selectați adresa de livrare dorită și introduceți metoda de expediere dorită. Făcând clic pe butonul "Continuare", veți fi condus la următoarea etapă a procesului de comandă.

3. Selectați metoda de plată / verificați adresa de facturar

Aici puteți alege metoda de plată preferată și puteți specifica o altă adresă de facturare.

5. Finalizați procesul de comandă / Termeni și condiții generale și politica de anulare

Veți primi o prezentare generală a comenzii dumneavoastră: produsele selectate, adresa de livrare și de facturare și datele dumneavoastră de contact. Verificați dacă toate detaliile sunt corecte și citiți cu atenție Termeni și condiții și Dreptul de retragere. Puteți continua cu comanda numai dacă sunteți de acord cu termenii și condițiile și cu politica de anulare (bifați căsuța). Făcând clic pe butonul "Cumpărați acum", ne trimiteți comanda dumneavoastră. Prin aceasta trimiteți o ofertă cu caracter obligatoriu din punct de vedere juridic.

6. După comandă

După plasarea comenzii, vă vom pune pe picioare: în magazinul nostru, puteți găsi rapid articolele pe care le doriți și le puteți crea cu ușurință cu propriile fotografii sau le puteți personaliza cu numele și textul dumneavoastră. Producția și livrarea produselor dvs. ar trebui să fie la fel de rapide și simple. La urma urmei, doriți să vă puteți utiliza produsele cât mai curând sau să faceți un cadou extraordinar pentru cei dragi.

Pentru a ne asigura că putem produce comanda dvs. rapid, ne ocupăm noi înșine de acest lucru. Toate produsele personalizate sunt fabricate pentru dumneavoastră în propria noastră unitate de producție după ce primim comanda dumneavoastră. Toate comenzile de luni până vineri, până la ora 15:00, sunt procesate și pregătite pentru producție în aceeași zi, astfel încât, de obicei, sunt expediate în următoarea zi lucrătoare.

Înainte de expediere, produsele dumneavoastră sunt supuse unui control de calitate înainte de a fi pregătite pentru expediere în departamentul de ambalare. Dacă un produs nu trece de controlul de calitate, îl producem din nou. La urma urmei, dorim să vă garantăm o calitate ridicată a produselor și satisfacția clienților. În acest caz, termenul de livrare este mărit cu o zi. Pentru expediere, avem parteneri de încredere alături de noi, cu DPD și GLS. Comenzile dumneavoastră sunt preluate de mai multe ori pe zi direct de la sediul nostru. De îndată ce comanda dvs. părăsește producția noastră, veți fi, bineînțeles, notificat direct de către noi. Scopul nostru este să vă trimitem comanda dvs. rapid. Veți găsi informații despre termenul de livrare pe paginile produselor respective și în timpul procesului de comandă.

Dacă comanda dvs. a sosit fără probleme, vom fi bucuroși să primim o recenzie despre magazinul nostru și vă dorim multă distracție cu cadourile dvs. foto. Dacă, contrar așteptărilor, ceva ar trebui să meargă prost, bineînțeles că vom fi în continuare alături de dumneavoastră. Oferim o garanție de satisfacție de 30 de zile, astfel încât să ne puteți returna produsele dacă nu sunteți mulțumit de ele. În cazul în care există daune în timpul transportului, vom aranja, desigur, imediat o livrare de înlocuire. Din păcate, această parte nu este exclusiv în mâinile noastre.